دنیای علم

دانستنی ها

دنیای علم

دانستنی ها

سلام من امین خیامی هستم، شما می توانید هر چیزی را که نمی دانید درباره ی آن بخوانید و یاد بگیرید وبه پاسخ سوال های خود برسید دراین وبلاگ همچنین مطلب های اموزنده هم هست که می توانید در برخورد بادیگران از آنها استفاده کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۱، ۱۶:۵۴ - ااااللللل
    اه
نویسندگان

ماشین ها

دوشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۵۶ ب.ظ
آلفارمئو - 4 سی (Alfa Romeo) خودرویی است کوچک ، سبک و دو در دونفره که از لحاظ ابعادی بسیار نزدیک به میتو (Alfa Romeo Mito) می باشد . طراحی 4 سی (4C) به عهده تیم طراحی کمپانی آلفارمئو (ALFA ROMEO) بوده و در تشکیلات مازراتی مونتاژ می گردد. در طراحی این مدل از خطوط نرم با زاویه های کم استفاده شده است. پیشرانه آلفارمئو - 4 سی 4 سیلندر بوده به حجم 1700 سی سی که با بهره گیری از توربو شارژر (Turbocharger) قادر به تولید 240 اسب بخار hp می باشد. همچنین پیشرانه آن در عقب و نحوه انتقال قدرت آن نیز عقب (RR Layout) است. وزن 4 سی (4C) در حدود 900 کیلو گرم است که همین امر باعث شده تا شتاب اولیه این خودرو 4.5 ثانیه باشد. لوتوس - الیزه (Lotus Elise) از رقبای آلفارمئو - 4 سی (Alfa Romeo 4C) می باشد.


شورلت پس از کش و قوس‌های فراوان و تشنه نگهداشتن مخاطبان خود، در نهایت راضی به انتشار اطلاعات تکمیلی از نسل ششم شورلت کامارو 2016 شد که در ادامه بیشتر با آنها آشنا خواهید شد. برای به حرکت درآوردن کامارو 2016، شورلت چندین پیشرانه مختلف را در نظر گرفته که به اختیار مشتری بر روی خودرو نصب می‌شود. پیشرانه اول کامارو، کوچک‌ترین عضو این مجموعه یعنی یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر LTG توربو است که حاصل احتراق مخلوط سوخت و هوای پودر شده در اتاق احتراق آن منجر به تولید حداکثر قدرت 275 اسب بخاری و گشتاور 400 نیوتن متری می‌شود. دومین پیشرانه محرک کامارو را یک موتور 3.6 لیتری LGX شش سیلندر تنفس طبیعی تشکیل داده که از نیروی تولیدی آن می‌‌توان به حداکثر قدرت 323 اسب بخاری و نهایت گشتاور 485 نیوتن متری اشاره کرد. قوی‌ترین عضو مجموعه نیز یک پیشرانه 6.2 لیتری LT1 هشت سیلندر V شکل یا به بیان ساده‌تر، پیشرانه کوچک‌تر شده شورلت کوروت C7 است که حداکثر 455 اسب بخار قدرت و 617 نیوتن متر گشتاور را در اختیار خودرو قرار می‌دهد.



  • امین خیامی

نظرات  (۲)

What college do you go to? What do you major in? Have you tried your college career office or jobsites like Mosncer.tom? I worked throughout most of my years in college.
  • car insurance Flushing NY
  • e chao anh. a cho em hoi khi minh tot nghiep nha truong cap cho minh bang cao dang nghe phai khong anh ?

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی