دنیای علم

دانستنی ها

دنیای علم

دانستنی ها

سلام من امین خیامی هستم، شما می توانید هر چیزی را که نمی دانید درباره ی آن بخوانید و یاد بگیرید وبه پاسخ سوال های خود برسید دراین وبلاگ همچنین مطلب های اموزنده هم هست که می توانید در برخورد بادیگران از آنها استفاده کنید.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۵ دی ۰۱، ۱۶:۵۴ - ااااللللل
    اه
نویسندگان

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

۳۰
فروردين


آگاهی از تاریخ علم به معنای بررسی تاریخ اکتشافات بشر است.علّت بالا بودن اطلاعات ما از جهان،مرهون متفکران بزرگی است که ابتدا نظریه یا فرضیه ای را مطرح می کرده اند و سپس در خصوص صحت یا سقم آن به انجام آزوایش های متعدد می پرداخته اند برخی از این نظریات به اختراعات بسیار سودمندی منتهی شدند.برخی دیگر از این نظریه ها به ما در شناخت دنیای اطراف کمک فراوانی کردند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------نیوتن

اسحاق نیوتن (1727-1642میلادی)،دانشمند انگلیسی،قانون جاذبه ی زمین را کشف کرد.این نظریه هنگامی به ذهن وی خطور کرد که در زیر یک درخت سیب  نشسته بود و سیبی ازدرخت به زمین افتاد.

 

  • امین خیامی
۲۴
فروردين


بیش از 5000 سال پیش یک تمدن بزرگ در کنار رود نیل در مصر به وجود آمد. کشور مصر دارای یک پادشاه بود؛مردم از یک سری قوانین پیروی می کردند و گروهی از خدایان را می پرستیدن. این تمدن برای هززاران سال ادامه یافت. زندگی مردمان آن منطقه وابسته ه رود نیل بود که هر سال چند بار طغیان می کرد و موجب حاصل خیزی زمین های آنان می شد.

 

اکنون مردم درجاهای باستانی سفر می کنند یعنی درمصرباستان سفر می کنند واز مکان های مختلف ودیدنی 

آنجا دید و بازدید می کنند وهمچنین از مکان های مختلف آن عکس و فیلم می گیرند.



  • امین خیامی